Chcę być lepszy, czyli ćwiczenia do wykonania w domu

W tym szczególnym czasie, gdy nie możemy spotykać się na treningach, trenerzy każdej z grup przygotowali dla swoich podopiecznych zadania do wykonania w domu.

Zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest bezpieczeństwo każdego z nas, jesteśmy także odpowiedzialni za naszych podopiecznych. Właśnie dlatego nie spotykamy się na treningach, ale przedstawiamy ćwiczenia, które na pewno pomogą utrzymać formę i podnieść umiejętności indywidualne każdego z zawodników.

Grupy trenera Leszka (Trampkarze Starsi i Młodsi) otrzymali od trenera Kamila zalecenia do wykonania, a także materiał video z treningiem technicznym.

Dla zawodników Młodzików, Orlików i Żaków trenerzy rekomendują wykonywanie ćwiczeń z poniższego filmu (każde kolejne przez 3 minuty, aż do bardzo dobrego opanowania – po 10 elementów dziennie – łącznie 30 minut treningu) oraz wykonywanie prostych ćwiczeń gimnastycznych – pompki, brzuszki, deska.

Mamy nadzieję, że już niedługo zobaczymy się na treningach! Pamiętajcie, że wszystko można odrobić, ale straconego czasu nie da się odzyskać – zatem: do roboty!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *