Wyjazd do Racotu – informacje organizacyjne

Początek zgrupowania piątek 10 marca godzina 17.30 (przywóz dzieci możliwy od godziny 17.00), koniec niedziela 12 marca godzina 15.00 – 15.30. Udział wezmą zespoły Juniorów Młodszych i Orlików (Węgorze i Helikopterki). Odbędzie się ono w szkole imienia Polskich Olimpijczyków w Racocie, ul. Kościańska 9.

Lista uczestników została już zamknięta 🙂

Lista potrzebnych rzeczy:

  1. Obuwie piłkarskie na boisko i na halę
  2. Obuwie do chodzenia na zewnątrz
  3. Klapki
  4. Stój sportowy na boisko i na halę (oba komplety strojów SF)
  5. Dres
  6. Bluza
  7. Spodnie
  8. Bielizna (majtki, skarpetki, koszulki)
  9. Bielizna termiczna
  10. Pidżama
  11. Kosmetyczka (mydło, szczoteczka do zębów, pasta do zębów, inne – np. dezodorant)
  12. Ręcznik
  13. Czapka i rękawiczki
  14. Kurtka i ortalion
  15. Śpiwór
  16. Poduszka
  17. Kubek do ciepłych napojów
  18. Długopis lub marker
  19. Torba lub plecak

Plan wyjazdu widoczny po kliknięciu „Pobierz” poniżej:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *